dsdsg

nutizie

À l'iniziu di u 2020, quandu simu immersi in a felicità di u Festival di primavera, u Coronavirus hà sbuchjatu in a nostra vita. A ghjente hà cuminciatu à stà in casa, nè visite, nè festa. Pudemu solu travaglià in casa, ma avemu sforzu di superà ogni tipu di pressione di costu per furnisce à i clienti materie prime chimiche d'alta qualità.

Di fronte à a rapida diffusione di u virus, tutti i tipi di disinfezione è pruvisti medichi sò diventati sempre più scarsi, cumpresu Rinse Free Hand Sanitizer.

Ci hè un ingrediente inattivu chjamatu Carbomer 940 in a formulazione di Rinse Free Hand Sanitizer. Carbomer 940 hè un tipu d'amplificatore di viscosità, agenti gelificanti o agenti di sospensione. Hè principarmenti utilizatu in gel di styling, shampoo di cundizzioni, emulsioni d'oliu in acqua, disinfettanti per e mani è lavaggi per u corpu. Cù u focu di Coronavirus, u prezzu di Carbomer 940 hè diventatu sempre più altu è u stock era più chjucu è più chjucu in u mondu.

Per risponde à a dumanda di u mercatu, a nostra cumpagnia hà decisu di sviluppà una alternativa da i nostri prudutti esistenti. Dopu à decine di ghjorni è nuttati di prova di circadori, l'alternativa, Acrylates Copolymer (CAS # 25035-69-2), brusgiatu u 10 di marzu di u 2020. Questa hè a nostra riferenza di Formulazione:

dsf

U pruduttu di l'alternativa hà assai allevatu a pressione di u mercatu. À u listessu tempu, avemu lanciatu una nova linea di produzzione Acrylates Copolymer per risponde à a necessità di u mercatu in crescita.

In stu periodu spiciali, noi u persunale di Y&R hà pagatu più duru per a nova applicazione di Acrylates Copolymer, ma simu fieri chì pudemu serve à a sucetà. U Coronavirus hè u nostru nemicu cumunu umanu. Tutti duvemu pruvà u nostru megliu per luttà inseme.

Luttendu contr'à Covid-19, simu sempre inseme cun voi!
Cridite chì u virus serà prestu scunfittu è prestu torneremu à a vita normale è u travagliu!


Tempu di post: 18-aug-2020