dsdsg

nutizie

/produttu-coenzima-q10/

Coenzima Q10 (CoQ10), cunnisciutu ancu ubiquinone, hè cumpostu di 10 unità isoprene, cunnisciutu ancu decenequinone (nome chimicu: 2,3-dimethoxy-5-methyl-6-decylisoquinone) Pentenyl-benzoquinone) hè un quinone solubile in grassu. cumpostu chì si trova assai in levitu, foglie di e piante, sementi è organi animali.

Coenzima Q10 hè principarmenti cuncintrata in u fegatu, u core, i rini, i glànduli surrenali è altri tessuti in u corpu umanu. Hè un antioxidante naturali puru chì pò resiste à i danni à u corpu da i batteri è i radicali liberi, prumove a crescita di e cellule è l'autoreparazione, migliurà cusì Ha e funzioni di l'immunità biologica, rinfurzendu a capacità antioxidante, ritardà l'anzianu, etc.
A quantità tutale di coenzima Q10 in u corpu umanu hè 0,5-1,5 grammi, chì hè generalmente più altu in l'omi chì in e donne, è si trova soprattuttu in i celluli musculari. U cuntenutu di a coenzima Q10 in u corpu umanu diminuite cù l'età, righjunghjendu un piccu à l'età di 20 anni, è un omu di 77 anni hà più coenzima Q10 cà un omu di 20 anni. Coenzima Q10 in u musculu di u cori di i ghjovani diminuite da 57%.

/coenzima-q10/

1. Antioxidante
Coenzima Q10 hè un convertitore di energia in a mitocondria cellulare. Participeghja à u "ciclu di l'acidu Tricarboxilic" trasfirendu è trasmettenu elettroni per pruduce ATP (adenosine trifosfatu), un fattore energeticu per u metabolismu cellulare. L'esperimenti anu dimustratu chì a coenzima Q10 in u corpu pò rigenerate VE reagendu direttamente cù i radicali liberi perossidi dopu chì hè cunvertitu in forma d'alcool, è ghjucà un rolu antioxidante indipindente è in cullaburazione cùVE.

2. Imbiancatura
A coenzima Q10 pò inibisce significativamente a generazione di spezie d'ossigenu reattivu UV-induced ROS è inibisce a generazione di α-MSH in cellule HaCaT. L'α-MSH, chjamatu ancu hormone stimulanti di melanocyte, stimula principalmente a secrezione di melanina, prumove a furmazione di dendrites melanocyte, è prutegge i melanocytes. Coenzima Q10 hè un inhibitore di melanina efficace è un agentu di sbiancamentu di a pelle chì pò esse usatu in cusmetichi.
3. Riparazione barriera èanti-aging
A coenzima Q10 aiuta à riparà a barriera epidermica è resiste à l'anziane.

Riassuntu: Coenzyme Q10 hè un antioxidante naturali solubile in grassu chì pò esse usatu per scavenge i radicali liberi di l'ossigenu è ritardà l'anzianu di a pelle. Pò penetrà in modu efficace in a pelle, stimulà l'attività cellulare è migliurà a qualità di a pelle; pò prumove u metabolismu di a pelle, riparà e arrughe di a pelle, etc.


Tempu di Postu: Oct-08-2023