dsdsg

nutizie

Kojic Acid Dipalmitate (KAD) hè un derivatu liposoluble di l'acidu kojic. Hè ancu chjamatu 2- palmitoyl methyl -5- palmitoyl - pyranone. Hà una capacità più grande per inibisce a furmazione di melanina cà l'acidu kojic. Ùn ci hè micca un gruppu hydroxyl in a so struttura molekulari, cusì ùn formarà micca un ligame d'idrogenu cù altri ingredienti attivi in ​​i cosmichi per influenzà e so funzioni, è hà una bona cumpatibilità. Cum'è un agentu sbiancante, KAD hè largamente utilizatu in l'industria cosmetica.

Parametri tecnichi chjave:

Apparizione Polvere di cristallu biancu o biancu
Assai 99,0% min.
Puntu di fusione 93.0 ~ 97.0
Perdita à l'asciugatura 0,5% max.
Residu à l'ignizione 0,5% max.
Metalli Pesanti 3 ppm max.
Arsenicu 2 ppm max.

Caratteristica

(1) Bona stabilità in u calore è a luce; nisun cambiamentu di culore.

(2) Bona solubilità di l'oliu.

Beneficii per a pelle:

(1) Sbiancante: u dipalmitatu di l'acidu kojicu hà un forte effettu inhibitore nantu à a melanina. A so cumminazzioni di ioni di cobre impedisce l'attivazione di ioni di cobre è tirosinasi. Cusì, KAD pò imbiancà a pelle.

(2) Eliminazione di Sports: Dipalmitate di l'acidu kojicu riduce ancu a pigmentazione causata da u pigmentu di meralin. Puderà prumove u metabolismu di a pelle, è eliminà rapidamente u pigmentu di melarina digià furmatu. KAD lotta contru melasma, macchie di età, cloasma, smagliature, lentiggini è altre pigmentazioni.

Cantu aghjuntu: 1 ~ 5%

Sicurezza Kojic Dipalmitate:

Nantu à l'annunziu di a Lista di Nomi di Materia Prima Cosmetica publicata da a China Food and Drug Administration in u 2014, è u Catalogu di a Materia Prima Cosmetica Internaziunale Standard Nome inglese emessu da CTFA , EU è CAFFCI in 2010 tutti dui anu ricunnisciutu l'Acid Kojic Dipalmitate cum'è una materia prima. materiale di cusmetichi. Ùn ci hè micca rapporti chì mostranu a so insicurezza per l'usu esternu. Dipalmitate di l'acidu Kojic hà una stabilità più altu ch'è a vitamina C, per quessa hè efficace è ùn hà micca effetti secundari.

efdeg


Tempu di post: 18-aug-2020