dsdsg

nutizie

YRspechem

Quale effettu sbiancante hè più sicuru è più efficace, cumpresuarbutina,vitamina C, o niacinamide ?

Arbutin

 α- Arbutina: α- Arbutina hà una bona sicurezza, effettu blanchissant, è stabilità;

 β- Arbutina : materie prime boni

Deoxyarbutin: stabilità pobra è menu usu;

Principiu di imbiancatura: Arbutin principarmenti blucca a produzzione di melanina inibendu l'attività di tirosinasi (una enzima impurtante in u prucessu di pruduzzione di melanina), ottenendu cusì l'effettu di imbiancamentu di a pelle.

Tetrahexyldecyl Ascorbate (1)

vitamina C

A vitamina C hà una longa storia di esse usata per u blanchimentu, è hè ancu cunnisciuta cum'è l'acidu ascorbicu per via di a so forte capacità antioxidante, chì porta à a so inestabilità è a descomposizione faciule. Allora avà i so derivati ​​sò cumunimenti usati. Agghiuncennu un gruppu inertu à u so gruppu attivu rende più stabile. Per esempiu,glucoside d'acidu ascorbicu (AA2G), un derivativu di vitamina C, hè avà aghjuntu à i prudutti di imbiancatura in u mercatu.

Principiu di sbiancamentu: L'effettu sbiancante di a vitamina C hè principalmente dovutu à a so forte capacità antioxidante. Pò riduce a sustanza intermedia dopamine quinone in a sintesi di melanina à a dopamina, bluccà a catena d'ossidazione generata da a melanina, inibendu cusì a furmazione di melanina è avè un effettu sbiancante.

Tetrahexyldecyl Ascorbate (5)

L'effetti è i principii di l'azzione chì ponu ghjunghje sò i seguenti:

Whitening: U miccanisimu di l'azzione hè ottinutu inibendu u trasportu di melanosomi da melanocytes à keratinocytes.

U cuntrollu di l'oliu è a riduzione di i pori: pò cuntrullà a secrezione di sebum è oliu, riduce i pori di a pelle è rende a struttura di a pelle più delicata.

 

Se a vostra pelle ùn hà micca riazzioni allergii spiciali, a comparazione di salvezza di sti trè ingredienti hè: niacinamide


Tempu di post: Apr-18-2023